Friday, May 8

BERFOye2

setelah berhempas pulas,berminggu2 menghadap buku siang dan malam selesai sudah final exam buat shaye yang masih berada di sem 2 di cni..semalam,7hb jam 5.30pm laungan merdeka dilaungkan tp dalam hati je la..hehe..so,shaye dan rakan2 pon memilih hari ini iaitu 8hb untuk berfoye2..kunun2 bangun pagi n berciap2 g taklimat akan tetapi malangnya tiada bus bcoz kami agk terlewat..so,g BP MALL terus aja dong! huray..hehe..so, kat sn kite g shopping2 sket,makan2,borak2 and karaoke..agak lame kitorang kat karaoke jamban tu..sbb xde org pon..ini hari pon bukan hari minggu..lagu2 yang di pilih pon sume ala2 putus cinta je..tibe2 datang pulak idea nak nyanyi lagu asli..haha..tak pasal2 miza pon kena layan lagu 'patah hati'..haha..xbuley blah..lagu 'patah hati' ni my favourite song bila buhsan or bile berasa sedih x tentu masa..hehe..ape2 pon..layan...sangat release tension n dapat hilangkan kekusutan hari ini..tp hari esok,siapa tahu kan? :)



it's me!!
Photobucket

me with miza =)
Photobucket

me with lily =)

Photobucket

No comments:

Lazada Philippines