Friday, August 7

MASK


hep2..ni nak cerita sikit la kan..after claz tadi shaye dan rakan-rakan pergi ke farmasi untuk membeli mask disebabkan wabak H1N1 telahpun berleluasa di sini..

beli2 terus pakai beb! haha..ok ke? =p

susah juga nak pakai yang sangkut2 kat telinga ni..hehe..


kita tengok orang lain pulak pakai macam mana..


yeay! berjaya!

shaye : sume dah pakai mask dah????
mereka: DAH!
shaye : ok,jum keluar kedai dengan selamat...!

baru beberapa tapak keluar dari kedai je...
dengan serentak kami berkata..
LEMAS lah!
hahahaha!

*tak apa,asalkan selamat..insyaAllah..bila nak cuti ni UTHM? =(

1 comment:

hye everyone...i'm aein said...

waH...kene selseme babi...lari2....

Lazada Philippines