Sunday, August 9

tangan berseni

macam shaye tak? hehe..masa kat pesta konvo tadi shaye upah pelukis tu lukis gambar shaye..penat juga senyum agak2 dalam 15 minit..hehe..time ni shaye agak selekeh coz kelam nak kejar bus time nak pergi pesta konvo ni..hehe..ni la hasilnya..ok kan? hehe..


balik2 pesta konvo tadi, shaye tolong membe bungkuskan bunga untuk dia bagi kat kawan dia sebab konvo..disebabkan bunga2 yang ada dijual semuanya mahal2 gila even tak cantik pun, membe shaye beli bunga sendiri n kertas2 pembalut sendiri dengan kos yang jauh lebih murah gile..tapi bunga yang sama, pembalut yang sama macam jual kat pesta konvo tu..tapi yang membalutnya, shaye jugak..aduhai..setelah diberi kepercayaan, shaye pun balut la dengan bersungguh2 dengan dibantu membe..nah, ini la hasilnya..ok? hahaha..kos sebenar untuk sejambak bunga ni RM10++ ke 20++,dan ia juga balut dengan cara yang sama tetapi kat pesta konvo harganya RM50++ ke 90++..bukan bunga hidup pun kan..pergh! renung2kan..

*dah pandai belajar berjimat cermat..hikhik



2 comments:

SHELYN 嘉嘉 said...

wow...cntk la gmbr seni 2...gadis dlm gmbr 2 pon cntk nei...hehehe...nnt shelyn pon nk gi uat 1 eh...

|| nemo mimosh || said...

jum2 buat..hehehe..

Lazada Philippines