Wednesday, September 16

berbuka bersama housemate

semalam bersamaan 14 September 09 kitorang 1 rumah berbuka puasa bersama-sama..kat KFC..yeay! kfc i'm lovin' it..! kitorang gerak dalam jam 8pm (senang tak payah sibuk2 cari masjid nanti)..pastu naik la van beramai-ramai ke KFC Parit Raja yang disegani student2 dari UTHM ni..hehe..tatap je la gamba ok..malas nak cter..korang pun mesti malas nak baca kan? haha..hampeh je taw..=)


dah sampai KFC usha tempat dulu..port baik punye!


apa lagi, jemputlah makan ye..!


yeay! makan KFC! (muka happy)


Sue malu-malu kucing la pulak kan..=p


Kak Ain dan Linda sangat tekun makan ayam KFC...hehe!


me,nurul and sue...(muka kenyang)

then kitorang gi Ekspo Parit Raja, Johor pulak..syiok tu..jual macam-macam benda untuk raya..nak tahu ada apa di sana? jum kita tengok..=P


siapa-siapa yang masih belum punya baju raya, boleh le beli kat sini..banyak pilihan..harga pun boleh dapat murah if nak bandingkan dekat KL..tak caya?? tengok sendiri la..baju melayu pun boleh dapat dalam harga serendah RM50++ dan ke atas..baju kurung apetah lagi..murah beb..tapi shaye tak beli pun..coz dah punya baju raya(jangan membazir).haha..


apa benda langsir-langsir ni?? ha,ni jual lampu kelip-kelip..dia letak contoh la kununnye kan..ok je..cantek juge...xmo???


ha, sesiapa yang nak beli kuih raya, meh le ke sini..banyak juga dijual di sini..rugi tak beli tao..macam shaye(budget tak mencukupi)..so,tengok je..hehe..


ha! bunga-bungaan pun ada..bukan bunga hidup,tapi bunga hiasan..cantek..tapi shaye tak beli pun! sebab?? membazir..kat rumah dah banyak bunga..lagipun macam mana nak bawak balik naik bus..betul tak??


ok,itu saja..banyak lagi gamba tapi tak larat nak upload..japgi korang pun tak larat nak tengok la pulak..ni gambar kitorang dah nak balik hostel dah..tak puas, coz kena balik awal..takut van takde..Ekspo ni dah la sampai pagi..rugi..=(

No comments:

Lazada Philippines