Wednesday, October 14

papadom besh!

papadom..
afdlin shauki punya cerita..
movie yang baru ditayangkan sekarang ni..
da tengok belum?
rugi tak pergi tonton..
sebab memang besh...!
i liiike it..
cerita dia pasal susahnye nak jadi seorang bapa..
nak cerita lebih-lebih tak buley!
nanti korang tak mau tengok bcoz dah tahu jalan cerita..hihi
dalam movie ni diselitkan dengan unsur-unsur komedi,sedih,dan semualah..!
*lepas tonton movie ni, shaye n incik mueh pergi kedai mamak coz teringin tengok makanan-makanan dalam cerita tu..haha..n masa nak balik dari makan,incik mueh bungkuskan shaye papadom..yeay! (dapat jugak makan papadom,tapi rasenye dia yang lebih makan..huhu)

1 comment:

anak pak jenal said...

0wh!
aku p0n g tgk kt movie cite ni ok
3x~
besame munyetku ..
1st tyme tgk - balik2 umah aku terus ciom ayah aku. hahahahah! ayah aku dah pelik2 sbb aku salu ciom dier ari ahad je tyme nk blik dr s.alam.
2nd tyme tgk - aku termenangis x pasal2. boley?? heheheh~
3rd tyme - same cm ko .. tibe2 tingen nk mkn kedai mamak yg ade jual kuah kari ngan papadom. huhuhuhu~

p/s : yg penting, uitm glamer kt dlm cite ni. uthm ade? ade? xdeeeeeeeee~ :p

Lazada Philippines