Monday, November 30

aidiladha

aidiladha baru je meninggalkan kita...tapi rasanye macam baru semalam je raya aidiladha..hehe..sebab?? baru nak update blog pasal aidiladha..sibuk lorh..huhu..takde masa sangat nak mengadap PC ni..hehe..ok2..berbalik kepada cerita shaye..
yang ni malam raya...prepare apa yang patut untuk masak sambal kacang..hehe..sape masak?? mama shaye la..shaye tulun je..hehe..masak apa raya-raya ni? masak sambal kacang, nasi impit, ayam masak merah, lodeh (betul ke eja?), rendang daging, sambal tumis..tu je la kot..tak hingat sebenarnye ( tu la, update lambat lagi)

muka sedih sebab dah penat..huahua....!

nak wat rendang daging..heheh...


pagi raya..sempat posing...haha..baju raya?? tak lah..baju raya 2,3tahun lepas..tak hingat dah..


jemput lah makan ye kawan-kawan..hehe..tangkap gamba lupa nak alihkan sudu-sudu ni..

salam aidiladha even dah lepas..(sila abaikan lelaki yang wat muka kat sebelah ni..ceh3..)

No comments:

Lazada Philippines