Friday, November 6

keluhan di akhir semester ini


malam tadi still tak buley tido..then pagi tadi baru buley pejam mata..around 9am..alhamdulilah..tapi dalam jam 1pm tup tup shaye dikejutkan dengan suara-suara riuh housemateku..

linda: tengku! tengku! bangun..ko nak tahu? kita kena jugak pindah rumah!
tengku: huh?? iye ke?
linda:a'ah..kita kena pindah Blok N! pastu kita semua kena pecah!
tengku; kak ain!! bangun..bangun..nak dengar tak berita buruk ni..kita kena pindah pastu kena berpecah..huhu
kak ain: .....

n masing-masing tak habis-habis sebut, BENCHI! BENCHI!BENCHI!!!!
shaye??emmm..takde perasaan coz mamai gila disebabkan malam tadi tak buley tido..but dalam hati cakap..."habislah aku!"


berita siang tadi menimbulkan ketidakpuasan hati budak-budak Perwira yang kena pindah ni..yang kesian diorang kena pindah ke Taman U..lagi jauh...alhamdulilah shaye kena pindah kat Blok N je..tapi blok tu agak seram coz tepi kelapa sawit n belakang sekali..dengar cerita selalu ada orang wat gangguan seksual kat tepi pagar..sangat takut! huhu..


now nga fikir-fikir nak pindah rumah kena la angkut balik barang-barang ni..toto, PC, sekotak buku yang berat gila-gila..teringat masa nak pindah sini, mengiggil-gigil angkat kotak tu dari Blok L ke Blok A..ni kan pulak nak angkut balik Blok yang lagi jauh..aduhai...


pastu ntah siapa-siapa la roomate ku..harap-harap dapat yang ok..n yang paling penting, jaga kebersihan dan berhati mulia..


huhuhu..lagi satu, duit belanja tinggal RM9..macam mana ya? takpe, bertahan! bertahan! bertahan!

1 comment:

~mizatiqah~ said...

hmm..mizah kne cmpak kt tmn u la kak...xtau la nk rse pe..xde prasaan.
hahahha...but hati2 taw ngn mamat gatal tu.euuww..

Lazada Philippines