Tuesday, December 1

SOTO MUAR vs SOTO KLANG

hari tu shaye masak Soto..masa pegi Ayer Hitam, Johor hari tu shaye ada la beli perencah Soto Muar..orang kata sedap..sedapkah??? coba try n test je la k..hehe..!

ha, ni paket perencah Soto Muar nye..

nak masak senang je, ikut step dia kat belakang ni ha..

muka bangga la pulak..hohohho! jangan menyampah k!

suhun dengan nasi impit dah pun tersedia..shaye yang buat..harap maklum..

sambil2 masak tengok mimi jap..uihh..lena hang tido ya?

ayam pun dah siap..harap maklum..yang ni pun shaye yang buat ok!

bila dah siap, rasa sket...aik?? rasa lain gile..macam kurma sket..pergh..tak syiok ah..! nak tanye korang sket..Soto Muar memang rasa ala-ala masak kurma takpun kari ke?? disebabkan shaye n family tak reti makan Soto Muar, mama gi buang sup nye..ceh!! tak pasal2 wat yang baru..shaye jugak yang kena masak beb! Kali ni wat sup Klang pulak..hehe..at last, Soto Muar jadi Soto Klang...
*sorry incik, tak bagi kamu..dah habis..hik hik..(gelak ja'at)

1 comment:

tQah~ said...

sOto muAr terbaeK wOO^^

Lazada Philippines