Tuesday, January 5

merindukan

video

hmmm..dah nak seminggu shaye pulang ke Batu Pahat yang indah ni..
dah nak seminggu jugak shaye inggalkan syamimi kat rumah..huhu..
amish gile kat dia ok..huhu..sweet sangat bila dia dapat ikut apa yang kita ajar kat dia..
video kat atas ni, dia bagi salam sebenarnye..chumel kan? kan?
umur dia dah masuk setahun..baru dapat lesen L nak berjalan tu..hehe..tapi gigi sebatang pun takde..haha..chumel!
tak sabar nak pulang..nak bawak dia berkelah wit incik shaye..=)
yeay!

*awak dah janji..bawak mama sekali jum!

No comments:

Lazada Philippines