Tuesday, January 5

rentetan kelas malam pertama..



aiyooo....macam mana buley salah ni??
malu tau..huhuhu..
but its ok..tempuh je..hehe..
tak la malu sangat..


ape cter ni Era oi??

ok2..macam ni..tadi patutnye, shaye ada kelas malam jam 8pm..
shaye dah keluar awal dah lepas maghrib sume..
tapi tahu2 je la kena berebut bus dulu..
nak dijadikan cerita, shaye naik bus trip yang ketiga..
so, agak lambat la sket kan..
sampai2 kelas..eh? apasal semua muka tak kenal ni..
masuk2 kena cari ahli group..pastu semua pun dah ada group..
ada 1 group budak laki je yang kosong tapi diorang wat bodo je..fine!
tak hingin pun group dgn diorang..!
bila tanda2 attendance je..

(eh,apasal nama shaye takde ni?...eh?? subjek ape ni??)

shaye : jap2 korang..ni seksyen 2 ni subjek ape ni?
diorang : subjek etika..
shaye : heh??! serius?
diorang : asal? awak subjek ape ni?
shaye : subjek kenegaraan..(muke blur)
diorang : salah kelas kot..kat mana kelas awak..?
shaye : kat sini la..siang tadi shaye dah tanya pejabat dah..
diorang : *blur (siap2 nak balik sebab kelas kejap je)
shaye : takpe la..jum la balik..salah kelas kot..(muka frust)

shaye pun keluar kelas dengan blur + confius nye..shaye nampak ada 2orang budak laki keluar kelas jugak pastu jalan belakang shaye..tiba2 shaye dengar..

*weh, sape dia tu?
*tak pernah tengok pun?
*ntah la..

pergh...! malu ok...huhu..(cepat2 jalan tak pandang belakang dah)

balik kolej, shaye check balik list subjek n seksyen yang shaye amek..betul la!
soalnya sekarang, dimana kelas shaye yang sebenar?

*terpaksa la jadi peramah tanye orang pasni..ces!

No comments:

Lazada Philippines