Tuesday, February 23

Berfoyes!

Hohoho..Sabtu minggu lepas.20hb Feb 2010. Kitorang pegi berfoyes. ceh. Takdelah pegi mana pun. Pegi karaoke je. Tapi kali ni lain sket sebab bawak mimi sekali.adush.haha..Lokasinya dekat GreenBox Jusco Bukit Tinggi, Klang. Lepas breakfast kat rumah dalam jam 9am kitorang gerak..Masuk dalam jam 10am kuar jam 12am. Tak puas menyumbangkan suara sebab asyik kena kejar budak kecik ni dalam bilik tu. haha..Tapi takpe, funny ok..dah2, layan gambar!







Nak tengok budak kecik ni nyanyi?? Layan je video ok..Sorry gamba senget tak tahu nak betulkan macam mana..Abaikan suara pompuan yang tengah nyanyi tu ok..kalau merdu cakap merdu..oppps..haha

8 comments:

Eyriqazz said...

fuhh..berkaraoke..mesti bestni...hik3,tak berani berkaraoke,suara saya terlalu merdu...muahahaha...

|| nemo mimosh || said...

haha..merdu buley padu suara nih..haha~

Jawa a.k.a USERMODE said...

wah wah...nak import mimi jadik vokalis kami lah. w00t~!!!

|| nemo mimosh || said...

haha..buley saja..royalti bagi shaye ok..hohoho~

Jawa a.k.a USERMODE said...

uih. bagi kat mimi lah. kamu....erm. jadik penari. ahaks~!!

|| nemo mimosh || said...

ceh..penari! :(

adnil linda said...

msti sore mimi yang pling sedappp....

|| nemo mimosh || said...

ces..! :)

Lazada Philippines