Monday, February 1

Mari Mengundi.

Salam bertemu lagi.Ok tak ayat tu korang? hehe.skema semacam je kan..ok, hari ni shaye tak banyak benda nak cerita. Sibuk? tak jugak.*duk melayan facebook jugak.hehe. Maybe tak sedap hati makin lama masa makin suntuk.Maklumlah,kena settlekan psm*projek sarjana muda shaye tu. Dah masuk bulan febuari ni rasa macam tak senang pulak.adush.*tapi tak nyesal2 lagi. (tepuk2 dahi). Ha, berbalik kepada tajuk kita hari ni.Kenapa mengundi? Bukan pilihanraya dah lepas ke? Hehe.Ni kempen untuk UTHM ye kawan2.dah nak kena lantik MPP yang baru dah. MPP mende? Ok ni nak bagitahu, MPP=Majlis Perwakilan Pelajar. So, sekarang ni pegi mana2 akan terpampang le wajah2 calon2 kita tu.*bukan calon juduh ye kawan2.jangan gatal2. Bak kata UTHM Bloggers, dah macam perang poster pulak.hehe. Tapi kira ok la. dah memang setiap kali nak mengundi macam ni.Ok layan je gambar k?

Ni kat Kampus Bandar,UTHM.




Kat Kolej kediaman pun ada.



Yang ni pulak kat kawasan Kampus Induk.



Seronokkan tengok2 gambar banyak2 kat keliling kita. Jalan pun bukan tengok depan dah sekarang, asyik cari siapa yang hensem je.oppss! kantoi.*kena pujuk incik shaye pasni.

Agak-agak korang la kan, siapa yang shaye akan undi? yang kacak? yang cantik?

Cik Era!! Ini bukan pertandingan Ratu Cantik takpun Raja Kacak ok!

oppps..! ok2 terlupa pulak.Ok, kita kena tengok apa yang diorang janjikan untuk kesenangan kita. Contoh kemudahan bas ke, wifi ke, or apa2 je la..Tarikh mengundi jatuh pada 4hb febuari ini if tak salah shaye. So, tak sabr nak mengundi, mana tahu dapat payung UTHM lagi ke macam sebelum ni..hehe..

Akhir kata, undilah shaye!
*takde kije

*jangan pecaye,takdenye shaye tercalon.haha!

8 comments:

SHeLYN said...

yea2...stju2...
nie lau ak jln pown kene tunduk...haishh...hehehe...
p undi2 nie nk promote pown kene wat besar-besaran...poster pown kene sebar byk...
yok undi...hehe...
agaknyer aper yg lte akn dpt tahun nie yea?
(ingat2 las year lte dpt payung kn?)
(^^.)

|| nemo mimosh || said...

yep..harap2 tahun ni dapat kfc..! haha~ (macam dapat je)

SHeLYN said...

owh...gud idea gk...
nnt kte cadangkn yea...
i rase musty ley dpt...
woohoo~~
gud nite yea...^^

ullyana zaidy said...

wah cik era pazera..hehe..xmsuk bertnding ke?

:)

uthm ea?

Nazatul shima said...

wah..skarang musim pilihan raya ye..rindu nk undi orang cam dulu..hehe..

Jawa a.k.a USERMODE said...

err... disebabkan free gift tuh, aku sanggup menjadi pelajar UTHM untuk sementara waktu mengundi dan masok dalam dna undi.

payung pun best gak ape... :P

hahhaa...nape kamu tak masok calon? isk isk... kalo tak bole watkan poster untuk kamu :P

cik EPAL said...

ok..nanti saya undi :)

|| nemo mimosh || said...

haha..mari mengundi hari2..(ala2 lagu iklan Hari-Hari)

Lazada Philippines