Thursday, February 11

Nak Balik ke Taknak Cik Nemo Oi?

Esok shaye pulang ke Port Klang. Cuti raya cina beb! Mari bersorak. Yeaaay! Tiket shaye jam 10am..psssstt,ponteng klaz esok sebenarnye. Diam-diam ok! (lompat2 gumbira). Disebabkan shaye balik pagi esok, maka sampai KL dalam jam 2pm. Seronok! Sampai awal sket dari biasa. Dan mama amek kat Klang. Of coz la si budak kecil mimi tu ikut sekali. Excited nak jumpa. Minggu lepas jumpa kejap je.huhu. Rindu!



Ok2.. kata nak balik esok tapi korang tengoklah..baju pun baru basuh.hahaha. Nasiblah! Balik pakai baju apa yang ada je. Bukan nak berdating pun. *shaye balik awal, incik shaye kije..


Nak bawak balik apa je ek??

Ha, Yang ni wajib angkut balik ke rumah! Takde benda ni tak buley tidur malam ok.


Yang ni apa jadahnye pulak?? Haha..DODOL?? Say What?? DODOL??

Haha..My dad suka makan dodol ni. So, shaye beli la apa yang patut.. Misi nak jaga hati la sebabnya.*nak pujuk pasang streamyx kat rumah.hikhik.


Ni kerepek apa pulak?? Macam nak berniaga je?

Biaselah korang, kata pun duk merantau kat Parit Raja, Johor ni. Kerepek2 ni memang top kat sini. Saja bawak balik bagi budak-budak makan.*buley bagi kat bakal mak mentua jugak.amek hati la kunun.


Yang ni shaye pinjam kat incik shaye. Senang nak snap picha.. Dah tamat tempoh kena pulang balik kat dia minggu ni.hehe.

Dia suruh snap picha banyak2 untuk tatapan dia. Ye, memang banyak! *amek ko shaye snap slide presentation lecturer kat depan time mengajar.


Aiyyooo.. rasa macam lama tak balik rumah dalam tempoh yang agak lama. So, blur tak tahu nak packing apa bawak balik. Kawan-kawan..plez??? Anyone??

2 comments:

deus X machina said...

tak payah balik la
bukan raya puasa pun
erk888

|| nemo mimosh || said...

ceh..dengki2!~

Lazada Philippines