Thursday, February 4

Shaye sudah, anda bila lagi?

Pilihanraya MPP(Majlis Perwakilan Pelajar) Tahun 2009/2010 untuk Universiti Tun Hussein Onn Malaysia dah pun berjalan hari ini. Dan disebabkan itu, shaye cik Era sebagai warga UTHM juga telah selamat mengundi dengan jayanya. Hanya klik siapa2 yang berkenan di hati yang agak2 layak sebanyak 9orang untuk calon umum Universiti dan seorang calon untuk Fakulti Teknologi Maklumat dan Multimedia.*fakulti shaye la tu.

macam biase la kan, lepas mengundi mesti dapat sumthing..hehe.macam sebelum ni dapat payung UTHM.tapi tahun ni kitorang dapat T-shirt UTHM..ok la,not bad. agak besar tapi takpe..i like.*sebab dapat free.

nak tengok? ha,ni depan baju.


yang ni bahagian belakang baju.


yang ni bukti shaye dah pun pegi mengundi ye kawan2..


ok,itu saje..babai!

3 comments:

zhOprenIa said...

besnyerr dapat barang bila mengundi. dulu I kat USM g mengundi tak dapat pape pun.. huhu

|| nemo mimosh || said...

hehe..tu yang besh pegi mengundi..:)

white eve said...

ngahaha..ye besh...tapi lau nak tau ngan lebih terperinci...sbnrnye..bes ke x bju tuh..ha...meh tengok cni ye...lau dah tau tuh.....diam2 ye...haha

http://tinyurl.com/sayePregnant

Lazada Philippines