Thursday, March 11

coba mencoba

Salam semua. Maaf sebab lambat update. Korang tunggu-tunggu ke? Alalala..ciannye.cet! Haha. (Amek hati la kunun). Shaye baru lepas test tadi. Test apa? Test Data Communication & Networking. Tak besh. Kena jawab 7 soalan. Berpeluh2 jugak nak jawab. Hehe. Ok, berbalik kepada tajuk kita, takde apa benda pun nak cerita hari ni. Tadi blogjoging kejap sebab agak2 macam dah gemuk kan. *Ada kena mengena ke? Hehe. So, tiba2 berkenan la kat blog budak kelas shaye. KCD nama dia. Bukan sebab minat dia ok. Shaye cerita pasal blog dia. Kat blog dia ada terselit pasal tutorial Adobe Photoshop. Shaye sukeee! Hehe. So, shaye pun try2 la salah satu. Bendanya simple gila dats why la rajin nak cuba. Antaranya yang ini. Tak payah korang compare kan mana paling cantik. Dah tentu dia punya lagi cantik. So, inilah hasilnya.





Ok tak? Pssst..tangan tak berapa nak seni. Korang bagilah 'puji-pujian' sket. Shaye terima dengan hati terbuka..Haha. (sedia tutup telinga, eh patutnya tutup mata. Apelah! )



*psssstt, nanti bila shaye dah agak hebat dalam Adobe Photoshop, shaye wat tutorial untuk korang tau. Hihi.

3 comments:

zhOprenIa said...

simple and nice..hehe

|| nemo mimosh || said...

tenkiu very much!

mEMYselfandi said...

cantik..(tepakse sebab kamu suruh puji)hehehe..

kidding la...gud job..1st try kan...hehehe

Lazada Philippines