Sunday, March 21

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100



Perhatian! Perhatian! Perhatian semua orang kampung!
Kat sini ada orang nak bagi RM 100 kat kite.
Oleh itu jum la ramai-ramai join contest ni. Tapi lagi bagus kalau korang tak join.
Senang sket peluang shaye. Opppsss! Haha. Tapi kalau korang degil nak join jugak, klik je kat banner kat atas ni kalau nak tahu lebih lanjut ya?


Ok, RM 100 tu pada korang ape la sangat kan? kan? Tapi pada shaye bermakne ok. Lagi-lagi bila poket dah kering. Huhu. Sebagai pelajar yang berdedikasi, jika shaye mendapat RM 100 tu, duit itu akan digunakan untuk membeli buku pelajaran, print assignment, nota, dan sebagainya. Gila hipokrit kan? hahaha.


Ok, ni yang sebetulnya. Jika shaye diberi RM 100, wang itu akan shaye gunakan sepenuhnya untuk :


Makan pagi shaye.



Makan tengah hari shaye.



Dan makan malam shaye.


Untuk sebulan. Cukup kan?


Roti canai = RM 0.70 x 30 hari = RM 21.00
Nasi Ayam = RM 3.50 x 30 hari = RM 105.00
TOTAL = RM 126.00


huhu. Tak cukuplah. Up lagi RM20 buley??

2 comments:

Lelaki Ini said...

amboi..nak mintak up lagi tu..hehee..
tQ for joining.. :)

|| nemo mimosh || said...

haha..tak cukup la bang..:)

Lazada Philippines