Monday, April 5

Beware Adik Rafiqin Darwisy!

Haiyaa.. Allahyarham Din Beramboi baru saja meninggalkan kita. Sampai hari ni kita semua terasa akan pemergian beliau. Tapi dah keluar dah desas-desus yang ada sorang budak ni mengutuk arwah. Nama dia Rafiqin Darwisy. Umur 14tahun kalau tak silap. Aduhai, ape kena adik oi? Orang yang pegi tu, hormat-hormatlah sket kan? Ha,ni shaye dapat dari sumber-sumber tertentu. Adik Rafiqin, sila minta maaf.


Ni antara komen-komen yang menunjukkan kekurangan asam garam beliau :








Menurut sumber yang dipercayai, inilah budaknya. Muka cute kan? Isyh3. Habislah kalau ada siapa-siapa amek tindakan. Aiyookk. Tak tahu. Agak-agak ade ke orang nak amek tindakan kat dia ni? baru 14tahun. Ha, kat facebook dah ade dah group :

Kami Benci RAFIQIN DARWISY mengutuk kematian DIN BERAMBOI !!



senyum-senyum ye dik?

3 comments:

~kuyam~ said...

what da .....

isk~

mv medi said...

kurang asam gile bdk ni..
org yg dah pegi tu tak payah la nk kutuk2 lg.

haleina said...

mmg betoi2 kurang asam jawa budak ni...
ni ak rasa mmg nk kena saman ni..
bg dia cuci tndas ke sebulan...
melampau sgt bile kata dia tu malaikat...
dak ni xde agama ke hape...
mak ayah dia ntah ajar ke x dak ni..
umo br seciput jagung dah berlagak..
huhu

Lazada Philippines