Thursday, April 22

My Dream Destination

Entri hari ni dimulakan dengan bismillahirrahmanirrahim. Hehe. Salam semua. Hamboi-hamboi... cepat je uols updated pasal tugasan minggu ke 8 ya? Baguslah uols, peka. Hehe. Kali ni shaye agak lambat sket. maklum la bizi. Tak kesah la dapat ke tak dapat kan. Tapi kalau dapat kira rejeki kan. kan? hehe. Ok, my dream destination...hmm..tak jauh. Kalau buley shaye nak pegi ke satu tempat yang tenang, nyaman, sejuk. Kat mana tu? Ha..Tu dia gambar dia dah mai dah.. Dah mai dah.. Haha.


Bali, Indonesia




Seronokkan kalau dapat bersantai kat sini. Jemur-jemur kulit yang dah tak layak dijemur ni. Jalan-jalan tepi pantai pakai topi gedik, pastu spek mata gelap. Lelaki lalu depan mata, buat-buat pose sopan-sopan Mak Ngah sket. Alah alah alah...Hahaha...Pastu pegi jalan-jalan cuci mata. Ni kalau pegi honeymoon seronok la. Hehe. (Berangan tak sedar diri)





Lagi-lagi kalau semuanya ditaja. Oh, besh gilak! MAS taknak bagi tiket free kah? (Kelip-kelip mata harap-harap dapat tiket free. Sapo la nak bagi kan?)


Ok. Sebab shaye sukekan Bali :

  1. Nama dia yang simple. Senang je nak sebut. Ala-ala limau bali gitu. Hahak !
  2. Boleh tenangkan fikiran. Dengar cerita kat sana banyak tempat yang chantek-chantek. Indah-indah. Sekurang-kurangnya kita boleh lari kejap dari kesibukan yang tak henti-henti ni.
  3. Kat Bali ada pantai-pantai terbaik ! Bersih ! Shaye nak mandi-manda kat situ. Kesian ok kat sini asyik takde air. Kalau ada pun air keruhnye la hai. Huhu. Nak wat camne. Terpakse. Tak besh.
  4. Shaye suka benda-benda yang berseni ni. Jadi, kat sana ada jugak elemen-elemen seni. Shaye nak tengok puas-puas. Amek gambar semahunya.
  5. Bila gambar semua chantek-chantek, dah tentu korang jelez sebab shaye pegi sane. Haha. Motip? Saje nak bagi korang jelez. Hehe.

Jum pegi Bali? Ewah ! (macam la banyak wang)






Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

6 comments:

embun d tengah malam said...

i nk sangat ke london..hehehhe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

oohhh bali pun best
esp kalau nak berhoneymoon....

jane said...

Ketika hidup memberiku seribu alasan untuk menangis, kau datang membawa seribu alasan untukku tersenyum..

hahahhahha
best kata2 tuh

mmm, aku nk honeymoon kat mekah
then bru g jepoon

bali last choice
ngahahahhaha

(walopon...)

helena's said...

alah kita kat pullman jek.hahaha

Natasha said...

motip: kita x jeles pon...hahahahah...tapi
















kita nak ikut gak g bali..............




hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yana@Nana said...

saya pun nak p bali.. tapi tak tau bila... seronok katayer disana.panatiyer sungguh menarik

Lazada Philippines