Tuesday, April 6

My Favourite Sport

Salam semua. Kali ni shaye nak cerita pasal sukan kegemaran shaye. Kejap. Kejap. Korang rasa shaye ni jenis yang suke bersukan ke? Haha. Tidaklah sama sekali. Shaye kaki bangku ok. Takot bola. Orang kejar bola, tapi shaye lari dari bola. Aduhai. Nak main lompat-lompat tinggi sume dah tentunya tak cukup kaki. Nak main baling-baling lontar peluru ke, tak cukup tangan la pulak. Bukan apa, bukan sebab geli-geli berpeluh ke apa. Tapi stamina tak berapa kuat. Haha. makan sayur berkoyan-koyan tapi no komen...Hehe.


Sukan ape ya yang korang rasa-rasa seswai dengan jiwe dan raga shaye? Lumba lari? Jangan berangan. Lompat pagar. Lariik! Tak mau ok! Sebenarnye ada satu je sukan yang paling shaye gemari. Tak pastilah ia dikira sukan ke tak. Nak tahu?


Ha, ni lah dia. Sukan tayang ketiak. Oppss! Haha. Takde maknanye shaye nak pakai macam ni kan. Tak pasal-pasal kantui segala lemak tepuku. Auuuww!



Ye,sukan paling santai dan mengeluarkan peluh ialah Senamrobik! Satu..Dua..Tiga! Tiga lagi..Ayuh! Yeay! You can do it, beybeyh! *berangan lebih.

Sebab shaye suke Senamrobik ialah :

  1. Disamping anda terkinja-kinja senamrobik, buley beramah mesra dengan peserta lain.
  2. Buley bertukar-tukar nombor telefon.
  3. Membandingkan lemak masing-masing supaya lebih bekerja keras lagi.



Ha! Tinggi lagi kak. Korang nak join ke? Jum?
Dengan syarat :



Kepada lelaki-lelaki yang nak join shaye tu, sila menggunakan produk Adidas ni je ok? Yang tak guna tak buley join. Haha.


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

1 comment:

Stargone said...

Tapi ketiak saya dah wangi dah.. :D

Lazada Philippines