Thursday, May 20

Football=Adidas?


Salam semua. Taip laju-laju ni. Haha. Assignment seterusnya. Kali ini kena cepat sebab sebelum ni punya assignment shaye terlepas. Huhu. Ok, tajuk kali ini, Football=Adidas? Ok, kenapa bola sepak dan Adidas ini seiring? Saling memerlukan? Bola sepak adalah permainan yang semua orang main. Ye, shaye je tak main sebab kaki bangku. Lagi satu sebab di mana permainan bola sepak ni kita dapat lihat sekumpulan orang yang mengejar sesuatu objek yang dipanggil bola. Bila dapat kejar bola tu, dia akan sepak atau menendang semula bola tersebut supaya dia boleh mengejar semula bola tersebut sampai penat. Gila tak? Buley tak jawab macam tu? Haha. Takdelah. (Tahu takot)


Ok macam ni, bola sepak adalah suatu permainan yang sangat sihat. Sebab ia memerlukan stamina yang kuat untuk berlari dan pada masa yang sama, pemain akan berpeluh. Bila dah berpeluh, maka wujudlah bau-bau yang kurang menyenangkan. Yang menyebabkan orang tak berapa suka nak dekat. Kan? Jadi, produk inilah jawapannya. Adidas menawarkan produk yang berunsurkan keperluan sukan maka Adidas dan Football memang tak boleh dipisahkan sebab semua orang tahu Adidas merupakan jenama terkenal untuk sukan. Jadi tak hairanlah jika permainan bola sepak seiring dengan Adidas. Adidas juga telah banyak menaja sukan-sukan yang menjadi sukan kegemaran seluruh dunia. Masih tak percaya?


Antara produk yang terdapat dipasaran termasuklah pewangi, baju, kasut, stokin, barangan sukan, dan sebagainya. Pergi je mana-mana shopping complex pasti ada jual barangan Adidas ni. Percayalah! So, kepada sesiapa yang minat bersukan tu, jadikanlah Adidas sebagai jenama keperluan anda. Tak rugi pun kan? Kan? Jadi, apa korangg tunggu lagi? Cepat-cepatlah ye?











Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. The Project Alpha bloggers will be at the Adidas Pure Game Ole KO event on Friday (May 21), from 7.30pm-8.30pm. Catch them in action!

No comments:

Lazada Philippines