Thursday, May 13

Hari Ini Episod Last Adamaya?



Salam petang semua. Hamboi-hamboi. Hari ni je dah berapa entri shaye tulis. Tengah rajin la kunun. Maklumlah dah berapa hari tak menulis. Ok berbalik kepada tajuk utama. Dengar cerita Slot Akasia Adamaya tamat hari ini? Ehem. Sekarang shaye dah ada TV ok. Dah buley tengok kat TV. Bukan tv3.com secara online dah. Motip? *Berlagak sebab ada TV kecik kat rumah sewa.


Agak-agak apa kesudahan cerita ni ya? harap-haraplah happy ending. Kalau ye pun Adam bukan untuk Maya last-last, tak payah bagi si Dani tu dengan Maya. Sumpah, Maya takkan bahagia. Huhu.*Macam diorang kawin betul-betul je. Haha. Cepat terpengaruh shaye nih !


Dan kalau suatu hari shaye ditakdirkan berada kat tempat Maya, shaye harap shaye tak hanyut macam Maya dengan Dani sebab walaupun dia dah kawin dengan Adam masa tu, dia tetap pegi jumpa Dani. Huhu. Mintak dijauhkan. Takmo-takmo. Berdosa nanti. Huhu. Watak Adam paling shaye suka, sebab dia sangat penyabar, matang dan baik hati. Langsung tak amek peluang atas kecurangan atau kekurangan isteri dia tu. Masih lagi bertanggunjawab ke atas keluarganya. Itu baru betul-betul cinta sejati. Kan? Kan?


Ok, selamat menonton petang ni. Macam biasa jam 6.30 petang di TV Tiga!!! (Ayat Tiga tu tiru cara Mimi sebut. Haha.)

4 comments:

Redbloodsnow said...

hah? last episode arini. tol ke? kejap gak ek. zie x follow up sgt. tp tahu suma org layan tgk drama nih..hehe

cufa said...

yeahhh! mari tgk same2!!! :P

enyheartsdiamond said...

eny tak ekot la cita ni :(
mintak dijauhkan gejala kecurangan dlm hubungan :)

amin~

Amirah bte. Norjali said...

miss this show..

Lazada Philippines