Thursday, May 6

ku bukan aku

Nice song. I likeee! Shhhuuuuwit je..! Haha. Dengar lagu ni, rasa nak bercinta, buley? Nak share dengan korang. Nah, lirik dengan lagu video sekali. Layan je ok?

Ku Bukan Aku - Tilu

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu





p/s : Ke nak video shaye yang nyanyi lagu ni? Haha. Jangan mimpilah. (gelak jaat)

6 comments:

zool said...

Memang bestkan lagu ni.. Suka layan masa drive..

jaya jr said...

sy ade cover lagu ni..

klo ade mase nk komaen.singgah blog saya cari entri ku bukan aku versi x sedap dlm entri bulan lepas..huhu

Syafiq Kadiran said...

mmg best lagu ni...
jom men lagu ni, tapi sape nak nyanyi???

Natasha said...

nak jugak...nak jugak...cepat bukak baju....
eh silap....cepat nyanyi

enyheartsdiamond said...

i pernah snap pix dgn dis lil cute girl :)

Aus MeLankoLik said...

gilelah , 1st time aku dgr , sedap lol , suare die comel .

macam magis .

Lazada Philippines