Sunday, May 2

Nuffnang tawar keje kosong kat shaye? Yeay !



Salam semua. Amacam? Sorry sebab selang-selang hari updated. Msih bizi. Tak pe, yang penting updated kan? Kan? Ok, back to the main point. Betul ke Nuffnang tawar kerja kosong kat shaye? Oh semestinya ! Haha. Tak pecaye? Lihat SINI. Jawatan yang ditawarkan ialah 'Web Developer'. Haha. Berangan kau ye cik Era? Larikkkkk!


Takdelah, shaye nak bagitahu kat semua yang Nuffnang buka jawatan kosong, so siapa-siapa nak jadi 'Web Developer' bolehlah memohon cepat-cepat. Bukan shaye nak menolak, tapi shaye kan belum habis belajar lagi. Jadi kena sedar diri. Memang dah kena dah dengan kos shaye tu. Hehe. (projek akhir pun tak siap sepenuhnya lagi.berangan)


Ha, setiap calon mesti memenuhi keperluan berikut :

  • Mestilah sekurang-kurangnya mempunyai Diploma atau Ijazah Sarjana Muda dalam
  • bidang IT. *Ha, kos shaye nih !
  • Berpengalaman dalam PHP, MySQL, dan Javascript. *Tengah belajar benda-benda ni. Buley?
  • Berkemahiran dengan pembangunan Actionscript, rangka-rangka PHP, atau CSS ialah kelebihan. *Ha, project shaye pakai ActionScript ape. hehe.
  • Paling kurang 1 tahun pengalaman kerja dalam bidang pembinaan web. Graduan yang baru tamat penggajian dialu-alukan untuk memohon jika kepakaran dapat didemonstrasikan. *Adui, tak habis lagi lah. Huhu. Belum grad.
  • Memahami konsep-konsep OOP *Bukak buku OOP sekarang.
  • Pemohon adalah rakyat Malaysia. *Jangan tuduh shaye bukan warganegara ok.

Haha. Sebab-sebab tertentu shaye terpaksa menolak untuk memohon jawatan ini. Ececeh. Kena belajar gigih sampai habis dulu, baru buley apply ye cik Era. Jadi, shaye dengan senang hatinya tolong promote kat uols yang tengah cari kerja tu. Kalau rasa-rasa seswai dengan jiwa raga uols, silalah ye.. ! Ok, nak sambung buat kerja. Bye !

3 comments:

Nurul Harun said...

woppp.

tak apa. manalah tahu lepas habis belajar dpt kerja yang lagi bagus, kan? siapa tahu :D

|| nemo mimosh || said...

insyaAllah.. =)

helena's said...

so dia panjang kan tarikh sampai kamu abis belaja lah buleh?hahahah

Lazada Philippines