Tuesday, June 8

Kalau dah namanye Orang Bujang....

Salam semua. Aik? Bukan baru semalam pura-pura ada Husband ke? Hehe. Maklumlah, pura-pura je pun. Bukan betul-betul. Hmmm, hari ini takde kelas. So, shaye duduk terperap je dalam bilik. Malas nak pegi mana-mana dengan cuaca panas kat luar tu. So, malas jugak nak pergi keluar beli makanan untuk makan tengah hari. Jadi, bila dah duduk sorang dalam rumah tu ape lagi, masaklah ! Hehe. Ape korang ingat shaye tak reti duduk dapur eh? Hohoho !



Nah, menu tengah hari kita. Sangat mudah disediakan dan jimat. Hari ni shaye makan lauk sardin & kentang goreng buatan sendiri. *dah tu je stok kat dapur. Takde hiasan ape semua. Jimat. Tapi bersyukur, dapat isi perut pun jadilah ye. Hehe. Kata pun bujang, takkan tak biasa kot makan macam ni?




Dah, jum makan. Jemput ye? Apee?? Mintak resepi? Dah-dah, jangan buat lawak ye. Bukan masak ikan siakap pun. Masak ikan sardin je pun. Hahaha. Dah, jemput makan. Nyam-nyam !


p/s : Ada sesiapa yang sudi nak sponsor stok dapur shaye? Opppss! Hahaha~

11 comments:

Kie-yu said...

hehe
syukur alhamdulilah
ade gak rezeki nak makan u ols!

Annaz said...

dah tau dah..
klu dah namanya orang bujang
makanan cap tin..tak pun cap peket plastik...
tap pe..janji perut mesti di isi..
cian cacing2 kat dlm perut tu...

p/s : singgah blog saya, yer...

Annaz said...

dah tau dah..
klu dah namanya orang bujang
makanan cap tin..tak pun cap peket plastik...
tap pe..janji perut mesti di isi..
cian cacing2 kat dlm perut tu...

p/s : singgah blog saya, yer...

nAsuha said...

waa teringat ms dok umah sewa dl...
msak sardin gan telur...
hahahhahha...:P

ayu cheese cake said...

waa sedap jugak sardin. hee :)
da lma tk makan sardin.
malam ni teringin nak makan laa.
huu .

|| nemo mimosh || said...

wow!

♥yaya♥ said...

sedap nye..
yg sblah cik sadin tu pn nmpk sedap...:)
nk!!! :p

QieFLy si Dolce said...

wah sedapnyer sardin tue....nyum2...itadakimasss!!!

AkuChumel said...

hohoh..pasni leh la masakkan iQa :P

mEMYselfandi said...

HAHHAHA! CAYA LA! BEST PE SARDIN!=P OKLA DARI MEGI..HEHEHE

enyheartsdiamond said...

kenapa tak masak sardin tu sekali dgn kentang! jimat pinggan :))

Lazada Philippines