Monday, June 7

Lagenda Budak Setan hebat ke?

Salam semua. Selamat petang ye kawan-kawan. Heboh sana-sini pasal cerita ni. Haissyohh. Bab-bab tengok wayang ni shaye memanglah yang terlembab sekali. Huhu. Tapi kalau ade cerita-cerita besh barulah terkedek-kedek nak pegi beratur kat panggung tu. Hehe. Baru-baru ni kawan shaye pergi tonton Lagenda Budak Setan ni. Dia kata besh tapi sedih. Huhu. Nak tengoklah macam ni !


Tapi agak-agak bila shaye balik Klang? Hehe. Sempat ke nak tengok kat panggung? Shaye bukan selalu balik pun. Ces ! Nak ajak incik la macam ni. Heheh !




Dengar cerita, ni cerita yang telah diadaptasi dari novel Lagenda Budak Setan tu. Memang popular dulu novel tu. Shaye pun baca ok masa sekolah dulu tapi dah tak hingat dah jalan cerita dia macam mana. Huhu. So, jum tengok cerita ni?!

2 comments:

r-mean said...

ramai kata bez.nak tengoj jugak laa..

~ ReD ~ said...

i dh g tengok n dh buat review sikit pasal filem LBS ni... sila la klik sini. tak tahu lah kot anda akan berubah fikiran plak ke? hehehh

Lazada Philippines