Tuesday, July 27

Debaran nak pegi dapatkan lesen L SEMULA !

Salam semua. Sorry guys ! Shaye sibuk semenjak dua tiga hari ni. Ececeh. *Padahal takde kelas. Bukan apa, siang shaye berpuasa. Jadi shaye ni bukan jenis perut yang senang menahan lapar. Bila lapar, otak tak dapat berfikir nak menulis kan. Tengok perotlah kan. Hahaha. *Alasan. Ok, entry lepas Debaran Nak pergi Amek Lesen dah pun berakhir. Keputusannya lesen L shaye memang sudah mati 2 bulan yang lepas. Alahai ruginye la kan. Terpaksa amek SEMULA.


Ok, sekarang shaye duk mengadap baca buku ni aje. Buku apa? Ha, buku ni gunanya sebagai rujukan untuk kita jawap test nanti. InsyaAllah hujung minggu ni kitorang ingat nak pergi amek test. Cepat kan? hehe. malas nak buat lambat-lambat. Nanti naye je bila assignment dah berlambak, takde masa nak buat test.




Buku ni memang bagus. Semua orang yang nak amek lesen WAJIB ada. Kalau tak, kebarangkalian tak lulus test tu sangat besar. harap maklum. Dekat luar buku ni dijual dengan harga RM 12. Tapi dengan Pusat Memandu Penggaram tu, dia jual RM 5 je. Jimat ! Jimat !




Ok adik-adik, jum baca buku meh. Jangan lupa hafal tau papan-papan tanda, Sistem Kejara lah, dan yang paling penting jangan buta warna. Kalau tak, punah harapan kau nak amek lesen. Ngeeee. Dah ! Ape tunggu lagi ! Baca cepat ! Jangan nak berlagak sebab dah pernah lulus dulu okeh ! *Cepat-cepat baca buku.


Tapi tak sampai setengah jam kemudian.



Kroooohhhh.....Krooooohhhh.... Zzzzzzzzzzzzz..


p/s : Tak guna pegi tido.

5 comments:

honeyaliena said...

hehehe.

dulu pun i mcm tue gak,x sedar lesen L dh mati.last2 kena ambik exam blk.waaa,cuak gak.tp skg alhamdulillah,lesen P dh hbs,:)

btw gud luck oke.

honeyaliena said...

hehehe.

dulu pun i mcm tue gak,x sedar lesen L dh mati.last2 kena ambik exam blk.waaa,cuak gak.tp skg alhamdulillah,lesen P dh hbs,:)

btw gud luck oke.

Mr feckry said...

gua dulu macam ni la, pastu soknya fel..cet!

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site zaihazrasulaiman.blogspot.com
Is this possible?

cik Nemo said...

of coz you can.. :)

Lazada Philippines