Friday, July 23

Jumaat hari yang indah sebab takde class

Salam semua. Gud moning kepada yang baru bangun pagi tu. Hari ni hari Jumaat kan? Semoga semua mendapat keberkatanNya. hari ni hari Jumaat kan? Hari ni jugak takde class. Jadi setiap Jumaat adalah hari yang indah bagi shaye. Hehe. Pagi-pagi lagi shaye dah bersiap ni. Nak pegi mana? Pergi jalan !

Lumpat-lumpat kejap.

Yep, shaye ulangi, pergi jalan okeh! Sila jangan jeles. Actually shaye tak balik minggu ni. Agak-agak la kan, baru lepas bercuti lama. So, hari ni shaye ingat nak pergi beli barang sket. Maklum lah barang-barang dapur semua habis, barang-barang basuh semua lagi la habis. Bukan nak membazir ok. Shaye ulangi, bukan membazir. Haha.

Aiseymen, nak keluar dah. Kawan dah tunggu nak gerak dah.


I will updated later.

1 comment:

Hariz said...

Waa Siap Lompat2 Lagi
Lompat lalat ye :p

New Entry Prof-Hariz
Top 5 Facebook Fan Pages - JULY 2010

Lazada Philippines