Thursday, July 15

Nantikan Satu Pembaharuan

Salam semua. Salam tengah malam. Tiba-tiba nak mengadap blog la kan. Takde keje ni shaye duduk belek-belek blog shaye ni. Tiba-tiba rasa buhsan dengan template dengan header sendiri. Dalam hati mulalah nak tukar itu tukar ini. Yelah ibarat perempuan nak tukar perabot rumah, macam tu la gamaknya kan. Alololoh.


Tengoklah nanti, bila ada masa terluang shaye nak tukar header. Agak lama shaye tampal header kuning tu. Buhsan pulak tengoknya. Lepas tu nak tambah apa yang patut. Kasi nampak mata korang selesa nak membaca blog cap ikan shaye ni.


Tengoklah macam mana nanti. Dalam kepala macam-macam tapi tak banyak masa nak buatnye. Hehe. InsyaAllah. Nantikannya!


p/s: Japgi bila tukar entah apa-apa jadi entah kat blog ni. Hehe.

2 comments:

saya_arief said...

selamat menhghias..hoho

zhOprenIa said...

rajinyaaa.....=)

Lazada Philippines