Sunday, August 22

Beautiful Eyes Contest By NJ-Lens

Salam. Wazzup guys! Hehe. Takde apa, saja nak join contest lagi. Kali ni contest daripada NJ-Lens. Tertarik dengan hadiahnya. Hehe. Nak tahu apa hadiahnya? Ha ni hadiahnya :


1st prize
a pair of GEO contact lens (any design)
1 cute hello kitty lens case

2nd prize
a pair of GEO contact lens ( 1 tone design)


Ok, ini gambar yang shaye pertaruhkan. Taadaaaaaa! Chantek tak mata shaye? Kalau tak cantek, buat-buatlah nampak cantek. *Kelip-kelip mata pandang kat korang. Haha.



Ok, kalau korang nak join contest ni jugak, boleh klik banner bawah ni. Agak ramai la jugak yang dah join. Saje je try-try masuk. Hehe. Korang pon tahu kan, shaye nak lens. Dan kalau buley ianya percuma. Ecececeh !




Syarat-syaratnya :
  1. Be NJ-LENS follower. *sudah!
  2. Link and put NJ-LENS banner in ur blog *sudah!
  3. Snap a close up photo of ur beautiful eyes with or without contact lens. *beres!
  4. Edit photos are acceptable. *ahaaa!
  5. We only accept 1 photo for each entry. *memang bagi 1 je pon!
  6. Write about this contest in ur blog.Put NJ-LENS link in ur entry. *done!
  7. Put this Beautiful Eyes Contest banner in ur side bar. *okeh!
  8. After joining, leave ur name, email & ur entry link at this comment box. *beres!

Wish me luck !

5 comments:

saya_arief said...

good luck..
:D

asfz lily said...

alo2..chanteknya mata dye..
comell...
hehehe...
gud luck juga taw..
thanks drop my blog ^__^

hana nabihah said...

hehehe..gud luck too :)

hana nabihah said...

hehehe..gud luck too :)

cik Nemo said...

TQ semua!

Lazada Philippines