Thursday, August 5

Main-main mata !

Salam semua. Selamat petang dan salam sejahtera. Skema gila pendahuluan. Hehe. Lama tak menulis la kunun. Kejap lagi shaye ada kelas Java. Haisyooh! Malas betul okeh kelas petang-petang. Tak suke tak suke ! Tapi nasib le lecturer tu garang. Malas ke tak malas, otai ke tak otai kena la pergi jugak. Hahaha.


Ok, di sini shaye perlukan pendapat korang. Hehe. Lens yang shaye beli tempoh hari dah expired kot. Tak pasti oh. Tapi shaye ada tunjukkan kat korang dalam entri Misi Tercapai. Sekarang ni shaye berhajat la kan, nak beli baru. Haha. Mata ni dah lama tak kelip-kelip menawan pandang orang. Haha. Ok, kat bawah ni ade la 3 color yang shaye berkenan. Suka sebab color dia cantik kot. Ke akak kat bawah ni yang cantik?


Ok, anggap je lah shaye bawak korang pegi kedai lens sama-sama. Pada korang, yang mana cantik dan seswai dengan shaye? Sila jawap berdasarkan nombor okeh! Kalau Green cantik, komen dekat entri ni nombor 1, kalau Hazel, nombor 2 dan kalau Grey yang cantik, sila tulis nombor 3. Hehe. Pendapat anda dihargai. Kalau bagi sebab, lagilah cik Nemo bertambah-tambah sayang kat korang. Opppss!


1. Green


2. Hazel


3. Grey

Maceh atas bantuan anda! Nanti shaye bawak korang pergi kedai lens sama-sama okeh? Nak? Nak tak? *Angkat bahu gedik-gedik sambil kelip-kelip mata.. Boleh, tanya incik dulu. Haha.

1 comment:

aku pkai spek jeee said...

aku rase grey k0t yana ! niceeee ~

Lazada Philippines