Monday, August 9

Pergi Kau Perompak ke Perogol shaye pon tak tahu!



Salam. Selamat petang guyz. Fuh! Syukur alhamdulilah! Berpeluh-peluh ni. Jantung dub dab dub dab ! Adush. Apesal? Apesal? Hoho. Ni shaye nak habaq mai cerita pasal perompak ke, perogol ke, shaye sendiri tak tahu. Huhu. Siyes takut !


Okeh begini ceritanya, shaye dengan budak rumah macam biasa menjalani kehidupan seperti biasa. Ok, pada suatu malam ni.. Agak larut malam la. Dalam jam 12 belas macam tu, secara tiba-tiba entah datang dari mana la kan, kawan lama shaye datang melawat. Dua orang. Yang sorang ni shaye agak terkejut la dia datang melawat sebab setahu shaye dia tak suke kat shaye sebab shaye berkawan dengan musuh dia. Apelah nasib kan. Hehe.


Tapi shaye bersyukur sebab takde perselisihan faham antara kami, dia ok so shaye pun lagilah ok kan. Buat apa la nak bergaduh-gaduh. Shaye pun borak-borak dengan diorang berdua tanya pasal life sekarang. Diorang pon ok, borak sakan masing-masing. Ok, time tu jam dah agak pagi la kan, dalam 1am ke 2am macam tu. Hati dah risau. Sebab budak rumah shaye tak tutup pintu lagi. maklumlah rumah anak dara takkan tak tutup pintu tengah-tengah malam.


Baru shaye nak tutup, budak rumah shaye solat pulak kat depan pintu. Aisssyhh? Apehal solat betul-betul depan pintu la pulak? Takpelah, maybe dia nak khusyuk masa solat. Kawan-kawan shaye tengah berborak dengan budak-budak rumah shaye yang lain dalam bilik. Tak hingat-hingat nak baliklah pulak. Jadi, shaye tunggu budak rumah shaye siap solat dan shaye pun pergilah tutup pintu.


Okeh, shaye beranggapan bahawa kawan-kawan shaye nak balik rumah dia esok pagi, jadi shaye pon nak tutup pintu. Masa nak tutup tu, tiba-tiba datang dua orang lelaki berbaju gelap naik motor berdiri depan pintu gate rumah sewa shaye. Masa tu sangatlah gelap dan siyes memang tak nampak langsung face diorang. Agak weird cara diorang bercakap. Shaye pun tanya dari jauh kat diorang. Shaye tengok bilik tempat kawan shaye borak tadi dah tutup lampu dan diorang senyap ketakutan. Macam tahu-tahu je? *Bisik dalam hati.


Nemo : Korang nak jumpa siapa ?
Diorang : Ada tak dua orang perempuan datang sini tadi?
Nemo : Huh? Siapa?
Diorang : Ko jangan nak tipu, ada tak ?

Nemo : Siapa diorang ni?? (bisik dekat kawan shaye yang baru solat tadi)

Kwn Nemo : Entah. Tutup je la pintu.
Nemo : Aku tak tahu!
Diorang : Degil betul pompuan ni! (sambil arahkan kawan dia masuk dalam pintu gate)
Nemo : Jangan masuk!
Diorang : (Terus maju masuk rumah)

Nemo : Akak, tutup pintu cepat!!!!!!!!!!

Kwn Nemo : (Cepat-cepat tutup pintu, tapi diorang berjaya tolak)
Nemo : (Tutup pintu sekuatnya. Alhamdulilah berjaya)



Omaigod! Omaigod ! What should I do? Chuak gila okeh ! Shaye berlari masuk dalam bilik tanya kawan shaye siapa diorang tapi diorang senyap ketakutan. Gila betullah! Situasi makin cemas sebab diorang tak berdiam diri, diorang cuba nak masuk jugak dan pecahkan pintu dengan tingkap! Gila ! Tiba-tiba.............


Astaghfirullahalazim..


Mata shaye terbuka dengan cepat. Jantung berdegup kencang. Gila. Aku bermimpi di siang hari rupanya. Syukur itu hanya mimpi. If not, habislah shaye dan kawan-kawan. Ini bukan entri hangit ye. Benar semata-mata. Shaye baru lepas mimipi macam ni. Hehehe. Hangit sket je takpe kot. Kan? Hahaha. Jangan marah ha...(juget-juget lambak)

7 comments:

Afiq said...

haha semangat mmbaca smpi hbis sbb nk taw ksudahan..last2 mimpi plak..adehhh ;p

♥ suterakasih ♥ said...

ishhhh sashhpen gilerrr dh baca tadikk..siap tebayang2 lagik hihi

aisyah bet ^^ said...

hahaha...
semangat je bace , mimpi upenye..haih

cik Nemo said...

haha. bagus2 menghayati cerita semuanya.. :)

musuh aku ? xde ! said...

haahahahah !
tibe2 dlm kepala otak aku ni tbyang sape la "kawan lame" kau tuu kan ?
adekah si H yg dah xnk kwn dgn kau sbb kau bekawan dgn "musuh" dier niii ... jeng jeng jengggggggggg !! :p

cik Nemo said...

pandainye teka!!!!! betullah! hahahahah~

nurain said...

wahhhh ! bagus sense aku ..

Lazada Philippines