Saturday, August 21

Shaye tak sehatlah.



Salam semua. Selamat malam. Haisyyyoh! Shaye tak berapa sehatlah. Esok pagi-pagi lagi shaye kena pergi Bengkel (untuk amek lesen memandu). Selsema saje. Batuk-batuk sekali. Huhu. Tak suke oh. Hingus leleh-leleh ni. *Anak siapalah ye. Haha.


Ini mesti gara-gara petang tadi shaye terlebih rajin. Huhu. Nak tahu kenapa? Petang tadi shaye pergi potong rumput tepi rumah masa hujan renyai-renyai. Aduhai. Menyesal la pulak. Tapi takpe, sekurang-kurangnya pecah sket lemak di lengan ni. Batuk ni still tak baik-baik lagi beberapa hari ni. Ubat lama dah habis, ubat baru ni baru nak makan.


Ha, mak kepada Mimi masuk wad lagi. Dah seminggu kot Mimi duduk kat rumah shaye tu. Kesian dia. mesti rindukan family dia. Korang doa-doa la ye mak kepada Mimi tu sembuh. Doakan shaye sehat semula jugak ye. Bukan apa, shaye risau if mak kepada Mimi tak sembuh-sembuh, mana tahu dia taknak hantar Mimi kat rumah dah. Adush. Takmo.


Ok korang, shaye nak berehat ye. Esok kena bangun awal lah. Siapa ada ubat selsema lebih? Bagi kat shaye buley? Hoho. Ok lah, babai sume! Esok shaye tak updated tau. Shaye pergi Bengkel. Tengoklah esok lusa shaye updated lagi okeh!

7 comments:

dokter yana said...

SILE MAKAN 0BAT !!!!!!!

Dark Half said...

get well soon!
sape suh main hujan :P

cik Nemo said...

yelah2! thanks okeh! nak mam obat la ni...:)

eD's photography said...

get well soon ok..jaga diri..nanti x best posa.haa...:)

hentakbelipat said...

cepat sembuh ok!

cik Nemo said...

TQ semua!

farhan said...

salam nemo,mcm mana blog leh wat duit...boleh bagitau

Lazada Philippines