Saturday, October 16

Rekod !

Salam semua. Good moning! Okeh, semalam tercipta rekod okeh tak makan seharian. Lagi-lagi demam. Makan obat, minum kacip fatimah, pastu makan kopok Pringles. Bukan sebab diet ke hape okeh, tapi tak sempat takpun terlupa nak makan. Bila dah terlupa, nak keluar rumah memang malas dan membahayakan. Pagi ni entah makan ke tidak kejap lagi.



Bila tak makan, mood memang ke laut. Kejap okeh, kejap sedih, kejap happy. Pelik dengan diri sendiri. Meroyan ke hape ? Adush! Okeh, harap-harap pagi ni shaye jumpa makanan. Nyam-nyam. Tapi selalunya takde kedai bukak pagi-pagi macam ni kat area rumah sewa shaye. Dush !


Agak-agak kalau nampak orang pengsan tepi jalan, buat-buat tak kenal okeh. Haha !

3 comments:

SHeLYN said...

mesti makan taw...
sakit gastrik kang susa...
t jumpe makanan mkn jer...
bantai sedop ker ta mkn jer...
(:
kte nie pompuan pown cam pelik kn...tatau aper yg kte na...
:P
take care cik nemo...(:

mu'az said...

eleh...bkan kmu dh byk wat rekod ke? xmnd 1hari 2kamu xsbut plak

sue/allya/zalya said...

nemo nape minum kacip patimah... tnye aja, mne tau ada pe2 khasiat, bole memanafaatkan..

Lazada Philippines