Friday, October 15

Shaye seleseme, cekgu !

Salam semua. Good afternoon. *Baru bangunkah? Takdelah lama dah bangun tapi seronok guleng-guleng kat tilam ni. Semalam shaye ada bagitahu kat uols yang shaye seleseme sket kan? Kan? Haaa.. Hari ni shaye seleseme banyak. Tension okeh !


Malam tadi semalaman tak boleh tidur, entah kenapa asyik bersin.bersin.bersin. Huhu. Banyak habuk ke? Adush. Semalam dah makan obat dah, bajet-bajet baiklah pagi tadi kan? Tapi tak jugak, makin seleseme ade la. Shaye terus bersin.bersin. dan bersin setiap masa. Sempot okeh. So, shaye isyhtiharkan di sini, shaye demam hari ni.



Gamba demam Mimi, bila shaye demam shaye tak suke amek gamba sebab nanti korang seram sejuk tengok muka shaye. *Feeling pontianak kejap.


Petang ni ada kelas ganti jam 3 pm. *Tepuk-tepuk dahi. Agak-agak korang la kan, shaye nak pegi ke tak nak ? Hahahahahaha ! *gelak jaat sambil batok-batok ngade.

No comments:

Lazada Philippines