Saturday, November 27

Belog Pilihan Malaysia 2010. Shaye tercalon! Ok tipu.

Salam semua. Haha. Awal-awal tajok dah menipu kan. Hehe. Actually shaye baru tahu pasal Blog Pilihan Malaysia 2010 ni. Masa diorang sibuk-sibuk mengundi kenapa shaye tak tahu kan? Alloooooh! Rugi. Tak sempat mengundi.


So, sekarang ni dah ada calon-calonnya. Masih boleh mengundi. Untuk undian peringkat pertama bermula pada 10 malam 26 nov 2010 dan berakhir pada 8 pagi 30 nov 2010. So, kepada yang belum mengundi, sila-silalah ye. Haha. Saje je pon bagi sapot kat belog-belog kesukaan kita.


Okeh sekarang ni dah ada beberapa kategori yang dipercalonkan :

Blog Personal Lelaki Pilihan

Blog Personal Wanita Pilihan


Blog Tutorial Pilihan


Blog Personal Suami Pilihan


Blog Personal Isteri Pilihan


Blog Lawak Pilihan


Rasa macam sket je kan kategori pencalonan yang dibuat? Hehe. Apa-apa je lah. Untuk mengundi, korang boleh pegi kat link SINI. Nak tahu shaye undi belog mana?? Hep!




Undi adalah rahsia.

Eceh!

2 comments:

chairooL ruLez said...

adekah saye tercalon..? hahaha

farysa said...

ada jugak eh?
farysa pn tak pnh tau
ni bru tau
rugiiiiii
=(

Lazada Philippines