Monday, December 6

Day 16 – Your view on homosexuality.

Salam semua. Wazzup everybody! Okeh tajuk hari ni macam susah sket. Shaye bukan tahu sangat pasal homoseksual ni. Ini pon siap buat research kat Internet sebab kalau shaye bagi info yang salah, shaye juge yang kena dengan uols kang. Hehe. Haisyooh! Firstly, shaye nak tanya apa uols tahu tak apa benda tu homoseksual ni?

Homoseksual
Istilah homoseksual lazimnya merujuk kepada kecenderungan hubungan seksual sesama jantina yakni lelaki dengan lelaki atau perempuan dengan perempuan.Istilah gay digunakan untuk merujuk kepada lelaki homoseksual sementara lesbian bagi merujuk kepada wanita golongan ini.

Okeh, sebut pasal gay dengan lesbian ni kita sendiri pon dah tahu kan ape kejadahnya ini semua. Hehe. So, sama-sama lah kita jaga diri supaya tak terpengaruh dan tak tergolong dalam golongan-golongan ni. Kalau ada kawan-kawan yang macam tu, bawak-bawak lah nasihat diorang okeh. Diorang jadi macam tu pon ada sebab-sebabnya. So, kita sebagai kawan kena bantu diorang. Itu saja. Malas nak explain panjang-panjang. Hehe.


Even rambut shaye kerinting macam Maggi, shaye STRAIGHT okeh ! Tidak syak lagi !

1 comment:

cengkerangcipot said...

kne nasihat ke?
klau dorg boley trime xpe..
jgn dorg ajk join dh le..
hhuhu

Lazada Philippines