Tuesday, December 14

Day 17 – How you hope your future will be like.

Salam semua. Selamat malam. Entah apa la nak jadi kat anak dara sorang ni. Game ni orang lain dah habis main, shaye terkedek-kedek nak siapkan. Ahhhh, pedulik lah. Haha. Okeh, terus kepada tajuk ye. Dia tanya macam mana masa depan yang shaye harapkankan. Uiiissssyhhh! Ini soalan macam nak mintak keje.



Setiap orang akan ada angan-angan dia sendiri kan? Kan? Begitu juga dengan shaye. Dan shaye juga yakin takde siapa kot nakkan masa depan dia gelap, hancur, berkecai. Actually shaye taknak kongsi apa angan-angan shaye kat korang sebab kalau tak tercapai, malu je. Haha. Apa-apa pun doakan yang terbaik untuk masa depan shaye dan semoga shaye menjadi orang yang sangat tabah untuk harungi liku-liku kehidupan akan datang.

No comments:

Lazada Philippines