Sunday, December 19

Day 25 – Who are you?


Salam uols. Okeh, ini adalah entri pantas ye. Siapa shaye? Siapa? Siapakah? Shaye copy paste je dari [ENTRI INI] :
  1. Seorang pelajar UTHM, Johor yang sopan santun, baik budi pekerti. *Puji diri sendiri
  2. Amek Ijazah Sarjana Maklumat. *Lantak kome la nak kata bidang IT dah tak banyak kije ke ape. I don't care. Buley?
  3. Masih bujang but not available. *Tak nak curang.Pelis.Pelis. Haha.
  4. Seorang pendiam tak banyak bunyi. Tapi bila dah rapat, sabar je la. Berbunyi-bunyik !
  5. Seorang pemalu. *Saaaangaaaaat!
  6. Sukee dengar lagu dan sukee nyanyi bila stress. *Mengaji pon sukeee!
  7. Hujung tahun ni dah habis belajar tinggal nak praktikal je lepas tu.
  8. Suka pegi zoo tengok binatang, takpun muzium ke, ape ke. Asalkan berbayar. *Dan bukan shaye yang bayar.
  9. Takut kucing ! *Sebab shaye ikan. Buley?
  10. Suke pegi tempat-tempat yang ramai orang tapi kita takkan terserempak dengan kawan-kawan kita. Contoh? Central market, Petaling Street dan lain-lain.
  11. Suka jalan sorang-sorang. Senang. Tak payah tunggu siapa-siapa.
  12. Suka tulis blog, tulis diari, tulis catatan harian. Sebab tak reti nak meluah dengan kata-kata.
  13. Punya sorang anak angkat. Syamimi nama dia. Ye ke? *Kira anak angkat la jugak.
  14. Gila gambar ! Suka tengok gambar, amek gambar dan edit gambar. I liiiikeeeee!
  15. Suka makan asal sedap ! *Itu pasal perut membuncit.
  16. Suka duduk depan cermin dan kadang-kadang cakap sorang-sorang.. Opsss! Bukan gila ye.
  17. Hobi terbaru ! MASAK!
  18. Shaye sayang family shaye !

1 comment:

Lazada Philippines