Tuesday, January 25

Kerja Kerja Kerjaan !

Salam semua. Selamat malam. Daripada shaye meroyan bosan kat rumah, better updated belog kan kan? Hehe. Okeh hari-hari shaye duduk cerita pasal praktikal shaye kan? Kan? Cerita saja pon tak besh. Jum shaye bawak korang pergi tempat kerja shaye. Yuk ! Start kerja jam 9 am. So pagi-pagi tu kite boleh berleka-leka ye. Haha.



Kenalkan. Sebelah shaye tu dua-dua nama Niza. Hehe.



Eh eh, tup tup dah sampai dah ! Haha. Takkan dalam taxi pong nak amek gambar kan kan?



Nak bekerja haruslah senyum sentiasa ! Jangan stress even ada kerja-kerja bakal menanti kat ofis. Hehe. Semangat !



Sempat lagi melepak kat luar ni. Ofis tak bukak lagi. Kena la tunggu kat luar. Sangat semangat kan kitorang?



Bila ofis dah boleh bukak, kita serbu ofis dengan sangat semangat.



Kunon-kunon je ni. Hehe.



Okeh-okeh cukup amek gambar. Shaye nak start buat kerja !

2 comments:

iBu aDaM aLiShA said...

sempoi jer g keja...;P

KUREKURE COMEL said...

excitd ekk...hehehe...gud luck

Lazada Philippines