Saturday, February 5

Header Pakai Buang

Salam semua. Niat di hati nak tukar header tapi tak sempat oh. Malam tadi tiba-tiba rajin nak buat header baru. Tapi bila tengok-tengok balik macam tak cantik dan terlalu simple la pulak. Macam huduh gila lagi ada. Huhu. See? Budak sekolah rendah pon reti kott buat header macam ni. Ces.





Shaye nak tukar balik ke header lama, tapi shaye updated belog guna komputer rumah. Tak simpan pulak header tu. So, shaye berkeputusan untuk tempek je header pakai buang ni dulu. Nanti bila ada masa, shaye buat header baru yang lain. Psssttt, dah tengok header baru cik Epal? Gerek seyh !

No comments:

Lazada Philippines