Saturday, March 19

3rd Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2011

Salam semua. Dari minggu lepas lagi budak-budak ni macam dah kecoh-kecoh nak pegi tengok belon panas tu. Shaye juga nak pegi tengok. Tahun lepas shaye tak pegi. Tak pernah pegi pon okeh! So, excited ni. Nak hamek gambar banyak-banyak nanti shaye update kat uols okey. Kepada yang masih lagi tak tahu pasal belon panas ni boleh tengok kat SINI.


Ni entri auto publish ye. Kalau jadi, mungkin shaye sedang berfoyes-foyes bersama teman di sana sekarang ni. So, apa tunggu lagi? Jom memeriahkan majlis! Kepada yang takott sesat, nah peta comel untuk awak! Haha.


Bermula 17 hingga 20 Mac 2011, jam 7am-9pm dan bertempat di Monumen Alaf Baru, Precint 2, Putrajaya. ?InsyaAllah, shaye pegi kejap lagi. Jumpa di sana !

1 comment:

Nazatul shima said...

waa...beznye gi sane..xpnh pegi...sangatlah jakun..hmm

Lazada Philippines