Friday, March 18

Paranoia

Good morning. Oppppsss, takde entri jam 7 am hari ni. Tak nyempat nak mengarang sebelum tido. Pagi-pagi ni shaye melayan lagu ni. Kalau rajin, korang boleh dengar jugak. Maksud mendalam untuk orang-orang paranoid. Hoi Santa, shaye dah berjangkit penyakit itu. Demm! Huhu.


Coda - Paranoia

Tak pernah ku begini tak gembira
Oh pasang surut yang tak aku jangka
Oh apa yang dalam genggamanku
Tak dapat ku sentuh
Walau kalanya ku takut mati
Oh dalam perasaan ku tak peduli
Terang menyala bara di dalam hati
Jantungku terhenti

(pre-korus)
Dan lelah ku cari tetap ku mencari
Masihkah ada tempatku bagai dulu

(korus)
Desakan ini memaksa ku pergi
Biar mati pun takkan berani
Ku datang kembali
Paranoia buat ku mengerti
Kerna cukup sudah cukup sudah
Apa yang telah kau beri


Oh berputar belit paksi gelung waktu
Jauh mengejar tapi tak kau tunggu
Oh berjalan cakera mindaku kini dibelenggu
Sememangnya tiada yang sempurna
Oh tak pernah pula ku harapkannya
Oh jelaslah kau bukan untukku
Ku bukan untukmu


(ulang pre-korus & korus)


*Memang ini dunia yang aku cipta, dunia aku tanpa kau.

No comments:

Lazada Philippines