Monday, March 21

Pelan-pelan saja, Sayang

Salam semua. Pagi-pagi ni shaye duduk melayan lagu-lagu dari band Kotak. Pernah dengar tak band tu? Band dari Indonesia. Vokalis yang chomel dan bersuara mantap. Hehe. Shaye suka semua lagu-lagu dia. Muzik yang bagus, lirik yang mendalam. Kali ni shaye nak share kat uols lagu diorang ni. Tajuknya "Pelan-Pelan Saja". Maksud yang sangat mendalam. Shaye tujukan buat salah sorang kawan shaye. Susah kan nak lupakan orang yang kita sayang? So, tak perlu terburu-buru. Pelan-pelan saja. Dah-dah. Layan lagu !



Pelan-Pelan Saja - Kotak

Ku tahu kamu pasti rasa
Apa yang kurasa
Ku tahu cepat atau lambat
Kamu kan mengerti

Hati bila dipaksakan
Pasti takkan baik
Pantasnya kamu mencintai
Yang juga cintai dirimu
Cuma kamu

reff:
Lepaskanlah ikatanmu dengan aku
Biar kamu senang
Bila berat melupakan aku
Pelan-pelan saja

Tak ada niat menyakiti
Inilah hatiku
Pantasnya kamu mencintai
Yang juga cintai dirimu
Cuma kamu

repeat reff

Pelan-pelan saja

repeat reff

Pelan-pelan saja
(lepaskan aku, lepaskan aku, lepaskan aku)
Pelan-pelan saja

No comments:

Lazada Philippines