Friday, March 11

Senda Pagi : Sebab dah lapar, tepi jalan pon jadilah.

Fira: Eh Nemo, nak kata kita duduk tepi laut tak jugak, pemandangan cantik pon takde. Ape jenis berkelah ni?

Nemo: Aihhhhh, jangan banyak bunyiklah, kite makan saja.

Nemo: Kamu jugak beriya nak berkelah hari tu? Ni dah berkelah membebel pulak dia.

Fira: Ha yelah yelah. Saya makan la ni.


Nemo: Shaye pon tak tahu apa motip kita berkelah celah-celah kereta ni. Layan sajalah.

Fira: Tahu takpe, buat peace skett kat paparazzi yang tengah amek gambar kita.



Nemo: Mana? Mana? Peace!
Fira: Eh cover skett perut tu.
Nemo: Oppppsssss!

*Cerita ini adalah rekaan semata-mata. Senda pagi di belog Nemomimosh. Peace no war.

1 comment:

topimagine said...

haha.. cantik pemandangan tempat ko orang berkelah ek.. hehe

Lazada Philippines