Monday, May 16

Sila muntah tengok 2 budak ni beraksi.

Salam semua. Good morning! Shaye masih di Klang. Tak keje pon hari ni. Pagi-pagi si Mimi dah paksa shaye bangun pastu bukak lappy. Haiyooh. Mengantuk okay, dah la malam tadi tido lambat. Takpe-takpe demi anak angkat yang tercinta.

Macam biasa, bukak lappy dia mesti nak tengok video-video favourite dia. Lagi-lagi video minah-minah Wondergurl tu nyanyi lagu Nobody tu. Berjoget la kau depan lappy tu. Haiyyooh. Pastu bagi dia tengok gambar-gambar kenangan dulu-dulu. Dia memang suka tengok gambar yang ada muka dia. Hehe. So, terhasillah video tak mandi dari kami. Layan je lah. Kau tengok je lah betapa tak reti duduk diamnya dia bila berhadapan dengan kamera. Abaikan muka mengantuk shaye.

video

Dah? Hehe. Apa-apapun. Have a nice day buat semua. Jap jap lagilah shaye mandi okay. Psttttt, tak lama lepas beraksi depan kamera kitorang gado tarik-tarik rambut. Hahaha. Biaselah tu. Pastu elok balik. Sekian.

4 comments:

Salmiza S. said...

hehehe... lau pegi audition, sure lepas neh.... =)

enyheartsdiamond said...

ala! comelnya :DDD

Fikri Rais said...

should try for audition, mana tau dapat jadi pelakon nanti. :)

KL Gangster

Cik Elyn said...

rindu pada budak kecik yang garang nie :)

Lazada Philippines