Thursday, June 9

Apehal Minah Nemo ni tampal lagu kat belog pulak?

Salam semua. Pagi-pagi ni #tetiba rasa nak tampal lagu kat belog. Don't worry, tak payah #kerotdahi bagai sebab shaye tampal tak lama pon. Esok lusa shaye tanggal okay? Btw, dua tiga hari ni shaye asyik layan lagu ni #doplohempatjam. So shaye nak share dengan uols semua. Shaye tak jumpa lah lagu yang boleh pause tu. Uols tadah telinga je lah eh bila baca belog shaye. Hehe!


Mulan Jameela - Bukannya Aku Takut

Ku tak peduli
Bila ku benar-benar cinta mati
Ku tak peduli

Ku memang begini
Bila ku benar-benar cinta mati
Ku tak peduli
Apa saja yang ku inginkan kamu rela

Reff:
Bukannya aku takut akan kehilangan dirimu
Tapi aku takut kehilangan cintamu
Mungkin saja saat itu kau mempermainkan aku
Seakan kau bisa membalas cintaku

Kau takkan mengerti
Yang selama ini aku rasakan, pasti
Kau tak peduli
Bila saja yang ku inginkan kamu rela

Repeat Reff

3 comments:

EyanaNoorAzlan said...

yelah, 'bukannya aku takut' pun dgr lagu..hehe..nice lagu ya =) singgah cnie..

Mia said...

Kak.. Ada salah lyric sikitlah..

2nd verse, last line..
Apa saja yang kau inginkan ku rela <-- dengar dari lagu.. =)

Nice song btw

Miss Xyz =) said...

prnh dgr lagu ni dulu time tgk sinetron.. hehehe~

Lazada Philippines