Thursday, June 16

Kalaulah Aku Ada Adik Perempuan

Salam. Good moning. Ni entri #berangan. Pastu siap buat entri auto-publish alang-alang shaye tengah otw balik Klang ni. Rindu sangat-sangat kat pari-pari. Siapa lagi kan nak shaye rindukan? Adik-adik laki? Errr, bolehlah. Shaye takde adik perempuan, adik shaye dua-dua lelaki. Masa dulu-dulu kan shaye taknak adik perempuan tapi let's #berangan kalaulah shaye ada adik perempuan :

  • Terus buat dia jadi #BFF.
  • Kakak mesti dapat lebih dari adik.
  • Buat bantal peluk time tido.
  • Boleh share baju tapi bukan share boyfren.
  • Teman shaye SHOPPING!
  • Suruh dia updatekan belog bila malas.
  • Buatkan keje sekolah shaye.
  • Bodek suruh dia buatkan megi bila lapar.
  • Main tarik-tarik rambut setiap malam.
  • Belanja aiskrim tiap petang untuk mintak nombor abang situ, abang sini.
  • Jadi posmen hantar surat cinta.
  • Ajar dia jadi chef untuk ganti tempat shaye di dapor.
  • Suruh dia lipat kain sebab shaye tak suka lipat kain.
  • Paksa dia potong rambut sama macam shaye supaya orang tak puji dia lagi comel.



Gambar selesai photoshoot majalah CILIK. Ewaahhh!


Itu aje kot. Banyak lagi kang uols ingat shaye kejam kott. Err, agaknya sebab ni kott shaye takde adik perempuan. Haha. 

p/s : Hoi, kalau adik ipar lain okay. Sayang lebih. Hahaha!

3 comments:

Liyana Aziz said...

kita lah adik perempuan.. ada sorang abg dengan sorang kakak.. kita yang selalu buli kakak

[sutera kasih] said...

saya pun berangan nk ada adik perempuan huhu

yayahidayah said...

kita ada berangan yang sama...
nak adik perempuan!!!
huuuwaaaa~~~...
sebab kena buli dengan adik lelaki... sadis je... <3

Lazada Philippines