Tuesday, June 7

Pemenang GA Belog Nemomimosh!

Salam. Finally, penantian demi penantian. Peringkat demi peringkat. Kite dah jumpa pemenang bertuah tersebut. Siapa? Itu dia Cik Ailebiu ! Pemilik nombor 123. Sweet kan? Untuk peringkat ketiga ini, lima undian dicabut oleh opismet shaye dan SATU undian daripada lima tersebut dicabut oleh shaye sendiri. Dan sekarang kite dah pun dapat pemenang!


Kepada yang tak menang, takpe. Mana tahu akan datang ada giveaway lagi ke kan? Takpun uols boleh shopping kat Zeera Boutiquee. Hehe. Apapun tahniah kepada Cik Ailebiu. Lagi sekali shaye ucapkan terima kasih banyak kepada yang join GA ni. Thanks semua yang support shaye. Maceh! (dah macam ucapan ketua pengawas la pulak)

p/s: Cik Ailebiu sila PM Zeera Boutiquee untuk menuntut hadiah. Sekian Terima Kasih. :)

11 comments:

dayang said...

bestnye!

Izan Ishak said...

tahniah buat cik ailebiu~~

cik aiLebiu said...

alamak!! mak menang kah? hehehe bukak2 blog terus dpt rezeki alhamdulillah...

akan PM sebentar lagi..thanx dear :')

Ezzaty Emilea said...

waa~~ tahniah @cik aiLebiu !

deqlis said...

tahniah

Nak menang tiket wayang dan headset? jom join contest ini.
dan nak menang sesuatu? jom teka percutian saya.
NAK MENANG IPAD2? KLIK SINI

syufaa said...

waaa..tahniah! =)

tiefazatie said...

wah best teu!tahniah!

Liyana Aziz said...

akak leb2 tag yana menang! hahahah.. tahniah kak leb2!

next GA jangan lupa tau.. nak join! heeeee

Liyana Aziz said...

akak leb2 tag yana menang! hahahah.. tahniah kak leb2!

next GA jangan lupa tau.. nak join! heeeee

enyheartsdiamond said...

cik ailebiu selalu bernasib baik.. jeles dgn nasib dye.. hehe.. tahniah cikailebiu :)

Mohd Shukri Fadzillah said...

eh? satu pemenang je ek? oh ai si rupanya... haha papepun tahniah cik Ailebiu!~

Lazada Philippines