Thursday, January 31

Promosi VCOA tamat sampai jam 12 malam ini!

Salam uols,

Ini kita update secara pantas semata-mata nak bagitahu Promosi VCOA yang kite buat awal bulan tempoh hari tamatnya pada hari ni. Yelahhh hari ni kan dah hujung bulan. Tapi jangan risau saya buka promosi lagi untuk siapa-siapa nak order hari ni sebelum jam 12 malam ni, saya tetap bagi harga promosi iaitu RM38 tak termasuk postage. Dan order selepas jam 12 malam ni, saya jual dengan harga asal iaitu RM40.

Alhamdulilah, hasil jualan memberansangkan sebab saya agen Port Klang. Siapa nak beli VCOA dengan saya, kalau duduk area Klang, Selangor atau KL insyaAllah boleh pass je, saya tak charge harga COD pun cuma bayar harga VCOA tu je RM40. Tapi kalau duduk jauh-jauh tu ampunn ye saya terpaksa pos kepada uols. 

Harga postage  :
RM6 untuk Semenanjung
RM9 untuk Sabah & Sarawak.

Ramai orang akan tanya, okay ke VCOA ni? Okay ke? Kalau nak baca testimoni dari pengguna boleh baca entri ini -------> Testimonial VCOA

Saya juga pengguna VCOA ni dah sebulan. Alhamdulilah muka dah bebas minyak, walaupun uols doplohempatjam buat aktiviti luar. VCOA ni jugak banyak beri tenaga untuk saya, maklumlah life sekarang ni busy sangat. Kadang2 tak lekat rumah, tengah malam baru balik rumah sebab busy dengan hal tertentu. Tidur pun dah lewat memasing. Telan VCOA sebijik sebelum tidur, esok pagi badan rasa bertenaga. Takde dah lembik2 guling2 merangkak nak pergi  mandi. Haha! Kat opis pun dah jarang mengantuk sampai tercium2 meja opis walaupun tido lambat. Syhhhhh!

Apa yang saya boleh bagitahu sini, kalau cuba satu produk tu, cuba untuk konsisten. Tak kisah la produk apa pun. Dah nama pun supplement. Jangan seminggu dua makan, pastu tak makan, memang buang masa, duit la. Ye takkk? Oklah itu saja untuk hari ni. Nak order boleh email takpun mesej. Jangan risau stok banyak lagi. Yehuuuu!

*gambar hiasan merah Mak Ngah sempena raya cina*

Nak order VCOA :
Email : errapazira_86@yahoo.com
Mesej : 0102776206

2 comments:

Fara Fiza said...

Salam... jemput join giveaway saya d http://www.rararoo.blogspot.com/2013/02/fabuloous-giveaway.html
dan menangi barangan korean Cosmetic seperti The Face Shop, Etude House dan Tony Moly :)

Qisya Rifqie said...

Hi, monink..

Minat nk beli blouse/peplum..
promotion RM30 include postage..

http://ohamgi.blogspot.com/

Lazada Philippines