Tuesday, January 28

Tempahan Couple Doodle dari Emiliya, Cover Facebook dari Ibu AdamAlishaAuni

Salam,

Yehuuuuuu! Cak!

Oklah taknak cakap panjang-panjang. Tak lama lagi nak bercuti raya cina kannn? Sebut pasal cuti, opkosss saya yang paling happy sekali sebab dapat cuti lama sikit. Maklumlah cuti lain tak dapat, cuti ni je rasa macam panjang sikit. So, ada banyak plan nak buat sampai excited tak kena masa. Boleh? Selalunya sebelum cuti raya cina, keje banyak kat opis ni tapi tahun ni macam ala kadar je. So memang banyak la masa mengulor. Mengulor lukis-lukis kat opis.

Ni la hasil tempahan couple doodle dari Emiliya, cover Facebook dari Ibu AdamAlishaAuni baru-baru ni. Hasil mengulor namanya!

Pedih mata jugak nak lukis baju dia punya patern. Huhu!

Cover Facebook untuk bisnes Shaklee Ibu AdamAlishauni

Saya memang jarang sangat amik tempahan sebab risau kadang-kadang tak boleh siapkan sebab saya buat pun bila free time SAHAJA kat opis. Nak kata hebat sangat tu taklah tapi bolehlah sikit-sikit penuhi apa kehendak uols kalau nak design something tu. Lepas memang dah cakap awal-awal jangan expect dapat siap awal, tapi memang sebolehnya saya akan cuba siapkan awal. Paling lambat pun 3 hari. Hihi.


Oklah siapa yang teringin nak gunakan khidmat saya boleh email di :
errapazira_86@yahoo.com

1 comment:

miss kecoh said...

wah cantek ahh :)

Lazada Philippines